عاشقونه ها

خرید بک لینک
 نذارینش اون تو عشقم از تاریکی می ترسهخاک نریزین لعنتیا د دیگه بسهتقویمو میبینم میبینم سیزدهمهگفته بودم سیزدهما نحسهبهت بدی کردم روم نمی شد بیام جلوشرمم از آخرین روز که گفتم نمیخوام توروگفتی خلاص میکنم خودمو خندیدم به توعشقم پاشو حرف بزن تو چرا بستی لبتوعشقم پا شوببخش خیلی اذیتت کردمپاشو هرچی دوس داری بگواصن فحشم بده تو بلند شوبازم لوس بازی بکن فدای نگرانیاتو فدای پاکی قلبتچقد خوشکل افتادی تو این عکس روی سنگ قبرتوایسادم همه برن که سنگ قبرتو ببینمدستام به سنگ خورد وقتی خواستم دستتو بگیرمچقد بد رفتاری کردم با تو ی معصوممیگفتی دوست دارم میگفتم خفه شو ببینممیگفتم پایه نباشی بقیه جاتو می گیرنهمش فکرم این بود چجوری حالتو بگیرمپشیمونم عشقم بلند شو بزن دره گوشمچند شبه قرص خواب میخورم خوابتو ببینماون اولارو یادته خوابم نمیبرد اگه سرمو نمیذاشتم من روی پاهاتما از اولم فرق داشتیم با هم من افت خونوادم تو پرنسس باباتمن شبو روز بیدار تو نه شب خواب من خیانت کردم منه خیانت کارمن هر کاری میکردمو به توی ساده میگفتم که بابت من خیالت پاکمن پی عشقو حال خودم دور دور ماشین تو نگران وویس با گریه میذاشتیاره دیوونت نبود اون آدمی که یه روز تو میگفتی عاشق دیوونگیاشیمن لیاقت نداشتم لیاقت خوبیپست می زدمو کرده بودم عادت به دوریمن خواسته های بدی ازت داشتماره شرایط گذاشته بودم باهم بمونیمببخش خیلی اذیتت کردمپاشو هرچی دوس داری بگواصن فحشم بده تو بلند شوبازم لوس بازی بکن فدای نگرانیاتو فدای پاکی قلبتچقد خوشکل افتادی تو این عکس روی سنگ قبرتتو برگرد بخدا من از تو نمیگذرمتو برگرد دیگه رو بدنم تاتو نمیزنمپاشو ببین پیرهن سیاه به من نمیادجای خالی شونه هاتو میفهمه سرمتو برگ عاشقونه ها...

ما را در سایت عاشقونه ها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت: 3:21

♪♪♪♪♪♪تو کنارش قه قهه زدیندیدی من هق هق میکردمنامرد دارم جوری میخندم انگار یه ساعت پیش اصلا گریه نکردمبا اینکه خیلی دور شدی بازم صدا خندتونو میشنوم از دور ولیگفتی معروف شدی بیا باز عشقو بسازیم خیابونی تو که از من معروفتریکل لباسامو به سلیقه ی تو میپوشیدم حرف حرف تو بود که چی بپوشم چی باشمتو کجاهایی من پشت خط گوشتیمکاش بجا اشغال میگفت مشترکت آشغال میباشدقول دادم جاهایی که باهم رفتیم قدم نزارمتو بی حالی بغلش منم رمق ندارمتو دستاتو تو دست عشقت بزارمنم میخوام داغمو رودلت بزارمحالا که داری میری حداقل با پرویی.. نیا بگو حقم بودحالا که داری میری حداقل جوونیمو برگردونوابستت بودم میچکه از دستم خون..بهش نزدیک نشو که طاقت ندارمو بلند میشه دستم روتاول صبه انگاری کنارش بیهوشی بیدار نمیشی حتی بریزن یه سطل آب سردعشق واسه من یعنی کجایی چی میپوشی واسه تو هم یعنی شب نشینی با صدتا پسرچه روزایی کنار هم قدم میزدیم الان کنارش بخندو من دو قدمیتگفتی بپیچم برم اخه چی میدونی...اخه پیچوندنو فقط تو بلدی...ااااااهمن که اهل بازی کردن نبودم تو بچه بودی با قلب من بازیت گرفتکنار اون جلب در ساعت دلم جلد تو بود که یهو آتیش گرفتقلبت هنو پیشمه تنتو کجا باختی تواز اون آدم بیشرف یه خدا ساختی توزندگیمو نگا مثل سیزدهما نحسهمن مشتام رو دیوارو تو دستات تو دستشحالا که داری میری حداقل با پرویی.. نیا بگو حقم بودحالا که داری میری حداقل جوونیمو برگردونوابستت بودم میچکه از دستم خون..بهش نزدیک نشو که طاقت ندارمو بلند میشه دستم روتموهاتو دوست داشتم راستی هنو صافو لختنمن موهام سفید شده برعکس بختمتو کل شهرو با اون زیرپاهات گذاشتیومن پاتوقم شده گوشه ی تختمولی اینو بدون میرسیم به هم یه رو عاشقونه ها...

ما را در سایت عاشقونه ها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت: 3:21

صفحه بندی